Då var sista träningsveckan gjord och vi kör en klassisk föräldramatch enligt barnens önskan nu på måndag 29/6 innan vi går på välförtjänt uppehåll och sommarledigt.
Träningen börjar igen måndag 3 augusti (v.32). Kallelse skickas ut som vanligt.
Vi ledare tackar så mycket för den här vårsäsongen och hoppas alla får en fin sommar.
Mvh,
Ledarna